İŞKUR’da yayınlanan yeni iş ilanına göre Şavşat Belediyesi personel alımı yapacak. Peki Şavşat Belediyesi personel alımı şartları neler? Kimler başvuru yapabilir? İşte belediye personel alımı başvuru tarihleri ve başvuru detayları…
Artvin’in Şavşat Belediyesi için personel alımı ilanı İŞKUR üzerinden yayınlandı. Yayınlanan yeni işçi alımı ilanına göre belediye bünyesinde istihdam edilmek üzere Yardımcı hizmetler kadrosuna 3 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler, başvurular ne zaman başlıyor?
Şavşat Belediyesi personel alımı başvuru şartları İŞKUR üzerinden paylaşıldı. Yayınlanan personel alımı ilanına göre aranan şartlar şöyle:
1-Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Olmak
2-Kamu haklarından mahrum olmamak ve yüz kızartıcı suçu bulunmamak 3-Erkek Personel için askerlik görevini yapmış olmak
4-En Az ilköğretim Mezunu Olmak
5-18 Yaşını tamamlamış olmak
6-Şavşat İlçesinde İkamet Etmek
7-Çalışmaya Engel sağlık problemi olmamak
8-Başvurular arasından alınacak işçi sayısının 1 katı kadar yedek işçi alınacaktır.
9-Alım Yapılacak işçi müdürlük tarafından uygun görülen görevleri yapmayı kabul eder.
10- Yürürlükteki Asgari Ücret Uygulanacaktır.
İŞKUR üzerinden yayınlanan personel alımı ilanına göre aranan belgeler denetleşti. Şavşat Belediyesi personel alımı için istenen belgeler şöyle:
1-Kimlik Belgesi Fotokopisi
2-Yerleşim Yeri Belgesi
3-Adli Sicil belgesi (e-devletten alınabilir)
4-Sağlık Raporu (Aile Hekimliğinden alınabilir) 5-Diploma Örneği
6-İş-Kur’dan alınmış İş Başvuru Kayıt belgesi
7-Tercihen En Az -B- sınıfı ehliyeti olmak
8-Başvurular Şahsen Yapılacaktır.
Şavşat Belediyesi personel alımı başvuruları başladı. Başvuru işlemleri İŞKUR aracılığı ile yapılacak. Başvuru yapmak isteyen adaylar linkteki başvuru formunu doldurabilir.
İşte başvuru linki:
Https://media.iskur.gov.tr/101336/savsat-belediyesi-personel-limited-sirketi-09-02-2025.pdf